HR Admin s němčinou

Obor: Vyšší management, Personalistika a HR,
Lokalita: Hlavní město Praha,
Město: Praha
Hledáme:Muže i ženy

POPIS POZICE

  • Kontaktní osoba pro manažery a zaměstnance v oblasti personálních otázek
  • Recruiting (inzerce, kontakt s potenciálními uchazeči, koordinace termínů, vedení pohovorů, spolupráce s personálními agenturami)
  • Personální administrativa (spojená s nástupy, změnami prac. poměrů, výstupy, aktualizace osobních složek)
  • Správa docházkového systému (SAP)
  • Příprava podkladů pro zpracování mezd a jejich následná kontrola – spolupráce s externí mzdovou účetní
  • Organizace školení BOZP a PO, spolupráce s externím poskytovatelem BOZP/PO
  • Personální controlling, příprava podkladů pro roční budget
  • Úzká spolupráce se Store managerem a komunikace s centrálou v Německu (v němčině)
  • Administrativní práce spojené s personálním oddělením

PROFIL KANDIDÁTA

  • Minimálně 3 letá praxe v personálním oddělení
  • Znalosti PC (Word, Excel, Lotus Notes, SAP – vítán)
  • Dobrá znalost zákoníku práce
  • Dobrá znalost němčiny nutná

NABÍZÍME

  • Jistotu pracovního místa v mezinárodní společnosti s dlouholetou tradicí, kde klademe důraz na vzájemný respekt a spolupráci
  • Reprezentativní pracovní prostředí v centru Prahy na Václavském náměstí
  • 5 týdnů placené dovolené
  • Elektronické stravenky v hodnotě 131,- Kč, z nichž 55 % hradí zaměstnavatel
  • 2 x do roka výběr pracovního oblečení v celkové hodnotě až 30.000,- Kč
  • 50% a 20% slevu na nákup pro zaměstnance
  • Vstřícnou a přátelskou atmosféru
  • Nápojový a jídelní automat v pracovním zázemí pro zaměstnance
  • 2 x týdně ovoce zdarma

KONTAKT

Iva Klimešová
Iva Klimešová
Iva.Klimesova@experis.cz
+420 730 162 002

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě tedy v tzv. generickém maskulinu. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.