IT Business Analytik – ERP specialista – šance pro kariérní posun

Obor: IT konzultace, IT správa, IT konzultace, IT správa, IT vývoj,
Lokalita: Hlavní město Praha,
Město: Praha
Hledáme:Muže i ženy

Šance pro ERP Administrátora/uživatele, který je analyticky a procesně zaměřen – pokud byste se rádi posunuli do role IT Business Analytika, je tato unikátní příležitost právě pro Vás! Pracujeme s MS Dynamics Navision.

Jsme stabilní dodavatelé informačních technologií a profesionálních řešení v oblasti ukládání dat, kybernetické bezpečnosti, vnitrofiremní spolupráce, vývoje aplikací, síťových řešení, internetu věcí a souvisejících služeb – na našem trhu disponujeme atraktivními klienty a rozmanitostí projektů.

POPIS POZICE

Jaké by byly hlavní pracovní činnosti?

Ideálně bychom si představovali analyticky a procesně zaměřeného kandidáta, který se bude věnovat sběru požadavků od klíčových uživatelů na rozvoji a úpravu systémů. Tyto požadavky by se měly zpracovat, zanalyzovat, sepsat a předávat na dodavatele. Současně bychom Vás naučili Navision a jeho administraci. Proklientsky orientovaný kandidát,  který umí pochopit uživatele a rád analyzuje a sepisuje zadání.

Ideálně klíčový uživatel ,,některého z interního ERP systému“, který se chce dostat do více technické role.

  • Administrace, správa a rozvoj vnitřních ERP systému (Navision, Service Desk, Nintex)
  • Konzultační činnost pro interní uživatele systému ERP
  • Analýza změnových požadavků, spolupráce s vývojáři, testování
  • Tvorba dokumentace k realizovaným změnám
  • Školení nových i stávajících uživatelů
  • Práce v prostředí databáze MS SQL

PROFIL KANDIDÁTA

Jaké jsou hlavní požadavky?

  • Zkušenosti se správou a rozvojem ERP systémů min 2 roky
  • Analytické a logické myšlení, samostatnost je nutností.
  • Schopnost identifikovat potřeby koncových uživatelů.
  • Je třeba alespoň v základu znát firemní procesy (účetnictví, logistika, nákup/prodej)
  • Pokročilá znalost MS Excel
  • Znalost/Zkušenosti se správou MS SQL databází a T-SQL –  výhodou
  • Zkušenosti s nástroji GIST, Power BI, MS Flow, Power Automate  – výhodou.
  • Praktické zkušenost, přesah do podnikového controllingu- výhodou

NABÍZÍME

A co ti můžeme nabídnout?

  • Stravenkovou kartu Sodexo
  • Možnost pracovat občasně z domova a neomezené sick days
  • Služební telefon a pracovní notebook, což bereme jako samozřejmost 🙂 
  • Work life balance nám není cizí. Možnost až 10 dnů dovolené navíc dle odpracované doby
  • Služební vůz nebo roční kupon na MHD
  • Výuku anglického jazyka
  • Možnost multisport karty
  • Práci v srdci Karlína v designových kancelářích, které byly oceněny titulem “kancelář roku 2018”
  • Výkonové odměny
  • Pravidelné teambuildingy
  • Kamarádský pracovní tým plný odborníků
  • Možnost kariérního růstu
  • Práci ve stabilní společnosti – na trhu působíme již více než 25 let
  • Možnost podnikové půjčky
  • Slevu na zboží s vybranými partnery (elektronika, sportovní oblečení, …)
  • Skvělou kávu, chlazené nápoje, Coca-Cola a čerstvé ovoce na pracovišti
  • A v neposlední řadě práci ve společnosti, která se pyšní titulem Czech Superbrands

KONTAKT

Michaela Kotýnková
Michaela Kotýnková
michaela.kotynkova@experis.cz
+420 725 597 101

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě tedy v tzv. generickém maskulinu. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.