*** Mzdová účetní/personalista ***

Obor: Ekonomika, účetnictví, bankovnictví, Administrativa, Ekonomika, účetnictví, bankovnictví, Personalistika a HR,
Lokalita: Moravskoslezský,
Město: Frýdek-Místek

V účetnictví se už nějakou dobu pohybujete? Orientujete se v zákoníku práce? Máte chuť se učit a zlepšovat? Chcete získat práci ve společnosti, která Vám dá prostor vyniknout a mnohému se naučit? Tak nám o sobě dejte vědět a nový rok odstartujte dobrou prací! 

POPIS POZICE

Mzdová oblast:

– zpracování mezd zaměstnanců, včetně ročního zúčtování
– zpracování nemocenských dávek
– zpracování nepeněžního plnění, srážek ze mzdy, exekucí
– kontrola a evidence docházky
– komunikace s úřady
– administrativa – nástupy výstupy, potvrzení atd.

Personální oblast:

– organizace školení, lékařských prohlídek – příprava podkladů pro reporting

PROFIL KANDIDÁTA

Co by jste měl/a umět?

– praxi v oblasti účetnictví (zpracování mezd)
– AJ (B1) – tvorba tabulek v AJ, překlad emailu apod.
– běžné používání PC – MS Office (zejména Excel)
– dobrou znalost personální administrativy, Zákoníku práce a související legislativy

NABÍZÍME

Co nabízíme?

– zaměstnání v prosperující mezinárodní firmě
– mzdu odpovídající dosaženým výsledkům
– zajímavou náplň práce
– profesní i osobní růst
– benefity (stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, Multisportkarta)
– flexibilní pracovní doba
– možnost občasncných home-office
– nástup možný ihned

Zaujala Vás naše nabídka? Myslíte si, že jde o práci přesně pro Vás? Tak se nám ozvěte. Těšíme se na Vás! 

KONTAKT

Kristína Onderková
kristina.onderkova@experis.cz
+420 734 524 726