Manažer / ka zákaznického servisu

Obor: Nákup a sourcing, Administrativa, Zákaznický servis,
Lokalita: Hlavní město Praha, Středočeský,
Město: Praha – Karlín

Máte zkušenost s vedením týmu v zákaznickém servisu nebo call centru? Pro tým operátorů, který průběžně aktualizuje databázi zdravotnických zařízení, hledáme nyní TEAM LEADERA/ Vedoucího oddělení. 

Čeká Vás rozmanitá práce i kolektiv, příjemná atmosféra, flexibilita v organizaci pracovní doby a možnost se osobně i profesně rozvíjet.

POPIS POZICE

V rámci své role budete:

  • Vést a podporovat tým 20 operátorů hovořícími různými jazyky
  • Řešit každodenní operativu a motivovat své lidi
  • Spojkou mezi manažery a svým týmem
  • Pracovat s excelem, připravovat exporty pro tým a reporty pro manažery
  • Pomáhat svému týmu řešit IT problémy se zahraniční IT podporou
  • Připravovat a předkládat podklady z AJ
  • Spolupracovat na zlepšování procesů v oddělení

PROFIL KANDIDÁTA

Důležité pro nás je:

  • Zkušenosti s vedením týmu
  • Zkušenosti z prostředí kontaktního, servisního nebo call centra, nebo customer service
  • Pokročilá znalost MS Office, především Excel (kontingenční tabulky) 
  • Komunikativní znalost AJ a ČJ
  • Přirozená autorita, ale zároveň vstřícnost při komunikaci s lidmi
  • Schopnost dotahovat věci do konce a samostatnost

NABÍZÍME

Důvodů proč pracovat právě s námi je hodně:

  • Zajímavá seberealizace a možnost vést mezinárodní tým
  • Týden dovolené NAVÍC
  • 3 Sick days
  • ROČNÍ BONUSY
  • Bohatý benefitní systém Cafeteria
  • Multisport karta
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Notebook, mobilní telefon
  • Stravenky
  • Příjemné prostředí v Karlíně
  • Občerstvení na pracovišti
  • Firemní akce

A co dále?

Pokud je Vám pozice sympatická, prosím pošlete mi své CV. Detaily k pozici můžeme probrat u nás ve Florentinu s šálkou dobré kávy 🙂

 

 

KONTAKT

Martina Knoblochová
Martina Knoblochová
martina.knoblochova@experis.cz
+420 730 182 948