Facility manager

Obor: Vyšší management, Vyšší management,
Lokalita: Moravskoslezský,
Město: Jeseník, Krnov, Bruntál

Máte zkušenosti s vedením agendy údržby, zvládáte vedení týmu? Pokud působíte na pozici technický manažer a nebo hledáte kariérní postup z jiné vedoucí technické pozice, máme pro Vás nabídku v srdci jesenické přírody. Příroda a příjemné pracovní prostředí není jediný benefit z celé řady zaměstnaneckých bonusů.

POPIS POZICE

– podklady k vypracování finančního a investičního plánů, jeho následné dodržování
a plnění,
– zpracovaní dlouhodobé koncepce rozvoje podniku, plánu investic, plánu údržby a oprav movitého a nemovitého majetku,
– organizaci zpracování projektové dokumentace včetně rozpočtů a harmonogramů investiční akce,
– aktivní zjišťování a předjednávání možnosti dotačních titulů za účelem spoluúčasti
na úhradě investičních akcí,
– administraci jednotlivých investiční akcí, ukládat a vést evidenci projektů, předávat
a přebírat investiční akce, organizovat kontrolní dny,
– zpracování dokumentace jednotlivých investičních akcí pro stavební řízení, řízení
s Památkovým úřadem a SCHKOJ,
– zpracovávat podklady pro změny v územních plánech,
– činnost balneo provozu z technického pohledu a činnosti balneotechnika,
– provoz bazénu, saun a solné jeskyně,
– energetickou činnost podniku ve spotřebě a prodeji,
– technický stav nemovitostí, parků, vodního náhonu a místa pro těžbu rašeliny,
– návrhy dílčích plánů v oblasti investiční činnosti, projekčních prací a údržby majetku včetně oprav a údržby vodního hospodářství,
– dokumentaci investiční výstavby z hlediska požadavků ochrany vod a životního prostředí,
– předkládání návrhů týkající se neupotřebitelnosti nebo přebytečnosti majetku podniku
– opatření k obnovení provozuschopnosti majetku, s nímž má podnik právo hospodaření po poruchách a haváriích,
– realizaci opatření k ochraně vod před znečištěním ropnými produkty a k ochraně životního prostředí,
– dodržování zásad ekologie při zabezpečení provozu podniku,
– zpracování či aktualizace částí akreditační karty souvisejících s odbornou působností technického úseku,
– zabezpečení pohotovostních služeb pro řešení oprav a havárií v mimo pracovní době,
– veškerou činnost v oblasti BOZP a PO,
– zpracování částí akreditační karty souvisejících s odbornou působností úseku a jejich aktualizaci,
– činnosti dle bodu 6.5.2 – 6.5.18 organizačního řádu

PROFIL KANDIDÁTA

– VŠ vzdělání technického směru
– praxe na pozici technického manažera alespoň 5 let
– dobrá znalost problematiky stavebního dozoru, rekonstrukcí, přehled o dodavatelích, materiálech
– znalost stavebního zákona, památkového zákona zákona o ochraně přírody a krajiny výhodou
– zkušenost s vedením lidí
– silná ambiciózní a iniciativní osobnost, která má plnou hlavu nápadů
– dobrá znalost Excelu
– analytické a koncepční myšlení, dotahování činností a projektů

NABÍZÍME

– velmi motivující finanční ohodnocení (také variabilní složka mzdy)
– pracovní nástroje: notebook, mobilní telefon
– 5 týdnů dovolené
– možnost home office po domluvě po zkušební době a po plném zaškolení, pochopení kultury firmy
– příspěvek na penzijní připojištění (až do výše 3 000 Kč), na kulturu, rekreaci (6 900 Kč) apod.
– příspěvek na závodní stravování (cena 27 Kč)
– příspěvek na bydlení – velmi příznivý
– placené studijní volno a částečná finanční podporu, např. MBA
– příjemný kolektiv a krásná příroda, které jinde nenajdete

KONTAKT

Michaela Hýblová
michaela.hyblova@experis.cz
+420 703 865 274