PROCESNÍ ANALYTIK

Obor: IT konzultace, Doprava a logistika, Doprava a logistika, IT konzultace, Služby, Zákaznický servis,
Lokalita: Hlavní město Praha,

POPIS POZICE

  • Sledování a vyhodnocování aktivit, která stojí za fungováním služeb zákazníkům
  • Analýza dat a navrhování vhodných řešení, změn a optimalizací v procesech oddělení Operations a Customer Experience
  • Pravidelný reporting a konzultace výsledků s manažerem oddělení

PROFIL KANDIDÁTA

  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni – budete využívat pravidelně písemně i ústně v rámci firmy
  • Analytické myšlení
  • Znalost My SQL – alespoň základní orientace v dotazování
  • Pokročilá znalost MS Office, zejména Excel
  • Otevřenost a ochota učit se novým věcem

NABÍZÍME

  • Stabilní zázemí a možnost práce na zcela nových projektech
  • Možnost kariérního růstu v prosperujícím odvětví
  • 5 týdnů dovolené + 3 sick days
  • Další firemní benefity – Multisport karta, příspěvek na životní pojištění, občerstvení na pracovišti, zvýhodněné kurzy anglického jazyka, příspěvek na stravování, dopravu a mnoho dalšího

KONTAKT

Kateřina Maivaldová
katerina.maivaldova@experis.cz